Selasa, 20 November 2012

Budget Burstttttt..tetiba la pulak

Bila sebut pasal budget... semua org pun berbudget tapi nak cite sikit pasal budget before aku nak kluar buat inspection dekat pasir gudang...Dulu kita selalu dengar keluarga kita selalu suruh kita belajar rajin2... belajar pandai2 sebab itu menjamin masa depan kita... itu dulu skrg pun sama cuma yang tinggal lepas graduate kita plak nak kena byr PTPTN... huhu...

Betul... aku pun selalu budget burst juga... gaji aku pun cukup2 mkn juga.. 30hari kerja... 1hari je dpt duit.. lepas tu abis semua. Benda yg aku nak, aku pendam kan je...kekadg berbulan x tukar baju, dalam kepala fikir nak lepas kan anak2 dulu...mana susu, mana pampers...lagi2 anak dah 2 ni... expenses mak oiii mcm air..RM50 da mcm RM5...

Last month bila aku ambil keputusan nak join business premium beautiful..aku tekad nak buat nak kluar dari kepompong...bukan mudah tapi perlu berubah smpai bila nak mcm ni?

Onward lepas tu aku da rasa da hasilnya, dalam islam 9/10 rezeki dtg dari berniaga..so kena buat la, nak x nak aku kena usaha...start that time apa aku nak makn aku makn, apa nak beli aku beli.. semua tu Duit BUSiness Premium Beautiful ku... at least aku da kurgkan beban en suami ku...

Kalau korang ada hati yang kental, mahu berubah... just call me...Bila2 aku ready nak bantu dalam bisness ni... x kira kat utara selatan barat timur semua boleh...

INA 
0177628033
azlinatalib@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan