Isnin, 19 November 2012

Duit...duit..duit...

Kalu cite pasal duit semua orng suka... aku pun... sapa x nak duitkan...

orang kata duit bukan segala2nya... huhu pada aku duit memng bukan segalanya tapi klu x da duit boleh ke buat bahagia...sebab ada duit la baru datang bahagia... datang gembira..

Nak cerita la sikit pasal business aku PREMIUM BEAUTIFUL ni a.k.a Black Magic a.k.a korset abang sayang ni...life aku tukar dari ordinary kepada extra ordinary 360 darjah la perubahannya...pasal apa aku kata berubah...life aku mula bz dengan bisness, rumah tangga dan kerja hakiki

Korang tau x kenapa aku ckp Business Premium Beautiful ni LUMAYAN dan MUDAH

jom baca..

Kelebihan Mesti kita nak tahukan....
~ada Tabung kereta ( x teringin ke nak drive Mercedes, BMW, Honda, Toyota dll )
~Bonus tanpa had
~Melancong keluar negara 3-4 kali setahun (ini memang feveret aku)... free tu sapa x nak..
~Tiada risiko
~Boleh diwarisi
~Pencen sebelum usia pencen

1. Syarikat yang kukuh... x percaya
Hai-O.. (mesti pernah dengar kan?)...kukuh dah wujud lebih 30 tahun 
Listed on First Board of Bursa Malaysia ( boleh tengok dlm website)

2.Kumpulan yang Betul -GLAM-Green Leader Group...di asaskan oleh hanis haizi-jutawan muda baru berusia 28 tahun tuuuu


 CDM Hanis Haizi (sebelah kiri) dan CDM Fazi 

Ahli2  GLAM
 
PRemium Beautiful Johor.......ini baru sebahagian



Tiada ulasan:

Catat Ulasan