Ahad, 18 November 2012

Kelebihan Biozone....

Aku nak cite la skit napa aku pilih nak guna Biozone Food Furifier ni... Aku klu kat dapur sejak ada biozone ni semua benda aku nak furifier, rugi x guna... tapi aku bukan nak cite pasal  rugi tapi pasal kesihatan kita...

Nak cite pasal background kita, family aku ni semput especially aku punya husband... huhu takut2 la anak2 menjangkit plak... mencegah lebih baik kan.. Apasalah belanja sikit untuk menjaga kesihatan kita sekeluarga.. belanja benda yang baik dari belanja yg bukan2...

Korang tengok apa yg aku furifierkan dan benda yang terhasil...huhu seram tah berapa byk yg dah kita ngap dalam mulut...

azlinatalib.blogspot.com
Biozone ku...


azlinatalib.blogspot.com
First2 aku furifier ayam... x sabar nak buat expirement

azlinatalib.blogspot.com
Botol anak2 pun aku strill, jimat oo x yah beli strillizer..

azlinatalib.blogspot.com
Buah2an pun aku uji juga nak tengok tahap bahan pengawet... lagi satu nak pastikan segar

azlinatalib.blogspot.com
Ni aku punya feveret.. harusla aku furifier... aku ingat ikan segar tu memng fresh, x da bahan pengawet rupa2nye tengoklah sendiri...

azlinatalib.blogspot.com
sayur memang wajib la sebab byk racun perosak


 Renung2kan klu kita boleh Beli BIOZONe ni RM200per month bukan mahal mana pun... kesihatan ari ni untuk kesihatan masa hadapan... x rugi... Itu baru sikit aku furifier kan...byk lagi...

 minat boleh call/sms/email

INA
 017-7628033 @
 azlinatalib@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan